Agalara Geldik

Takip Edin

Sanırsın Manas Destanı



By  Unknown     15:31:00    Etiketler: 



Merba arkadaşlar,
Bilin bakalım ben kimim.Evet çok saygı değer Ahmet abinis.Abi demeyin lazım olur falan ahahahah.Şimdi canlarım bugün çok saygı değer ve önemli bir konuya değineceğim.









Adeta bir ergen fırtınası estirip geçen cannım messencır dan bahsidiciğim bugün.









Bundan seneler önce, siz daha portakalda vitamin iken falan.. Şaka şaka o kadar da değil cnm bundan 4-5 sene öncesi işte. Harcanıp giden çokzel bir mesajlaşma programımız vardı.Saatlerce onun için başına oturduğumuz.Ortamı yapıp, yanında da TrİpKoLiK açtığımız uygulamadır msn. Hatta açtım şu an tripkolik dinliyorum. Ama whatsapp o kadar etkili olmuyo ne yazik ki .ss







Ah ah nerde o eski msnler.Titreşimle ekranın ebesini bellediğimiz.Sonra titreşim engeli yiyince de yha niye gitmiyo bu dediğimiz, dinlediğimiz şarkı bildirim şeysinde çıkınca da heycan yaptığımız programdı mesene.


Açıkçası programın adını okurken her insan zorlanıyodu.Mesene, emesen, vindovs live messenger vb. Bi keresinde arkadaşımla konuşurken canım programın adını "Ganga şu eğemeseni açta az konuşak" diye değiştirmişti.Gitti güzel programın adı.







Ve şimdi de gelelim Msn'in çoğu kişi tarafından bilinmeyen yan programına.Şimdi ben bu programla az şerevsızlık yapmadım.O programın adı ne mi? O programın adı MessengerDiscovery(birleşik yazılıyo tbi ki slk şy .s). Bu programla karşıdakine istediğinizi yazdırıp(en sevdiğim buydu az kavga ettirmiyodum millete) ,istediğiniz kadar titreşim atıp, istediğiniz kadar hesap açıp, dilerseniz karşıdakinin kamerasını kaydedebilme gibi bir çok özelliği yerine getirebiliyorDUNUZ.Dunuz ya dunuz.Özledim şerevsızı.



Peki neden gitti bu şerevsız? Biliyo musunuz? Bilmiyosunuzdur? Anlatalım o zaman.
Her şey sıcak bir yaz gününde başladı.Messenger her şeyden habersiz evinde oturum açmış bekliyor, insanların mesajlaşmasına yardım ediyordu. Sonra bazı gizli kaynaklardan aldığı haberlere göre, Messenger'a bir saldırı düzenlenmesi planlanıyormuş. Hem de kendi yapımcıları tarafından. Yeni bir program, yeni bir isim, gelişmiş bir teknoloji... SKYPE. Kappe Skype..

Bazı hurafelere göre bu programın amacı Messenger Medeniyeti'ni ortadan kaldırıp Skype İmparatorluğu kurmakmış. Bir çok planı varmış bu şerefsizin. Messenger'ın özelliklerini çalıp kendi devrine almak ve Messenger'i ortadan kaldırmak.

Ve bir gün...
Ansızın...
Bir ses...
Kullanıcılar şokta...

Şaka şaka kaldırmışlar işte programı ne uzatıyonuz sjdfjk. Skype demiş kardeş yaşlandın sen artık, bırak bu işleri.Messenger da demiş kardeş oq uzatma. Demiş tm. Sonra demiş eşyalarını toplayıp gitmen için 1 gün süren var. Demiş bana 1 gün yetmez. Skype da demiş sanki gurbete gidiyo. Messenger demiş el kol yapma z*kerim belanı. Skype korkmuş tabi. Messenger bu, böyle babayiğit bi program Skype bozuntusunun lafına mı gelcek. Demiş tamam çıkcağın zaman çaldır ben seni ararım. Bu da demiş kodumun fakiri .s Neyse işte demiş tamam. Öyle toplamış eşyalarını Messenger. Ah çeke çeke... Mis gibi kullanıcı kokuyo demiş içine çeke çeke mesaj kokularını. Titreşim engellerine baktıkça duygulanmış. Ağlamış şarkı dinleyenleri gördükçe...

Ve bir gün ansızın. Herkes uyanır. Hesabına girmeye çalışır. Ve karşılarında bir mesaj "Skype: Messenger sizi terketti. Neden gitti bilmiyorum. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Anasını z*kmedik ya"

Ve o günden sonra da herkes Skype'la yaşamına devam etmiş. İçlerinde duran Messenger burukluğuyla..

Ama ne demişler: "Çivi çıkar ama izi kalır."

Hatta ben bugünü "Milli Messenger Günü" ilan ediyorum.30 Temmuz 2016

Unutma, unutturma...







Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

3 yorum:

  1. Çok anlamlı bir yazı olmuş gözümden yaş geldi tşk amed...

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır