Agalara Geldik

Takip Edin

Kafamda Deli SorulaR



By  Unknown     20:57:00    Etiketler: 
Son zamanlarda aklıma takılan bir çok soru var. Ve biraz bunlardan bahsedelim istiyom. Muhtemelen bunları bi ben merak etmiyomdur. Çünkü çok tuhaf şeyler aq milletin aklına kolayca takılabilcek sorular.


O zaman soruları soruyom her soru 10 puan, klasik..



1- Sabah olunca kuşların deli gibi vakvaklaması

Son zamanlarda fazlasıyla uyku sorunu çekiyorum hem sinekler hem sıcak hem ramazandan sonra gelen uyku bozukluğu falan derken uyuyamıyom güneş falan çıkınca hafif bi uyku bastırıyo, diyom ki yatıyım uykum geldi. Sonra horosbu çocukları vak vak vak bağırıyolar. SEBEB NE AQQQ NE BU HEYECAN HER SABAH.. ALTI ÜSTÜ GÜNEŞ ÇIKTI BU NE MUTLULUK

Ve az önce güvenilir bi kaynaktan (bkz: inci sözlük) öğrendiğim bilgiye göre kuşlar sabah olunca uykularından uyanırlar ve güneşe küfrederlermiş ama biz anlamıyoz ondan sıkıntı yok. Kesin bilgi yayalım..



2- Akşam ezanı okununca köpeklerin havlayıp ezanla etkileşimde bulunmaları


Bide bu var mesela kuşlar sabah bağırıyo bunlar akşam.

AMQ BELA MISINIZ SIRAYLA MI GELİYONUZ...

Dur bunu da araştırıyım

Heee sese tepki veriyolarmış uzun hava da söyleseniz o uzunlama onları cezbediyomuş mesela siren seslerine de tepki veriyolarmış. İlgili kısa video için buraya tık


3- Ay'a neden bi daha gitmedik yada Ay'da neden hala BİM kuramadık?


Aslında ciddi manada aklımı kurcalayan bişey NASA'nın Mars'a gitmek ve orada Mars One projesiyle koloni kurmak gibi bi planı var ama neden hiç ayda koloni kurma gibi bi plan yapılmadı yada 69 yılından beri neden bi daha hiç gidilmedi? Halbuki gidip dünya yetmemiş gibi oranında şeyine koyabilirdik anladınız,  gözlem üssü veya yerçekimsiz alan olarak bi laboratuvar kurulabilir veya işte ne bileyim aq bim kurun belki uzaylılar vardır dış sermaye işte ne güzel

Araştırdım cicişler: Uzaylılar izin vermemiş herkes kendi dünyasının önünde oynucakmış. Öyle anlaşmışız

1 bilgi: hava atmak için diyom fotoyu ben çektim hbuehdbebud (çatayın randomu)


4- BİM'de giriş neden iki kapıyla oluyo?


Buna yazacak bişeyim yoktu bende araştırdım ki yöneticisi şey demiş ilkin çıkışa da iki kapı koycaklarmış ama masraftan düşmek için sonradan vazgeçmişler, Millet çakmasın diye de iki kapılı girişi her yere uygulamışlar. Sonraları mal yükleme şeysilerine vermişler ilk kapının anahtarını böylece adamlar girişin ilk kapılarını açıp malı bırakıyolarmış ve kitliyolarmış tekrar. Sonra işte dünya bi beş dakikalığına güzelleşiyomuş



5- Nasanın Voyageriyle gönderilen mesajdaki Türkçe kısmın zıçmıklığı


Tüm dünya milletlerinin dillerini içeren bi kaseti yollamışlar seneler önce. Ve şu anda güneş sisteminin dışına çıkan tek dünya yapımı şey olması lazım. Voyager uzay aracının ses kaydındaki türkçe kısım ise aynen şöyle "Merhaba türkçe bilen arkadaşlarımız, sabahı şerifleriniz hayrolsun"

İlk olarak sabah denen şey güneşin doğması batması olayı. Ama sen gezegende değil uzaydasın bilader ne sabahı uzayda sabah mı var

Ne dicemi bilemiyorum

Ama günaydın mesajı olarak wpden atmak çok zevkli indirin bence :ddd


6- Okuldaki müzik ve rehberlik derslerinin varlığı

Şu derslere girip de vatana millete hayırlı bişey yapan var mı ses versin tebrik etçem

Halbuki şunları kaldırıp ders saatlerini düşürebilirler.

Eşit ağırlık görenler 4 ders beden yapıyolar saçmalığa bak aq eğer tekerlekli sandalyedeysen sabahın köründe kalkıp dışarda 4 saat beklemek için okula gidiyosun..

Beni cumhurbaşkanı yapın size çalışayım para da istemiyorum


7- Karıncaların insanlardan 149 milyon yıl önce de dünyada yaşamış olmaları ve muhtemelen bizden sonra da yaşamaya devam edecekleri düşüncesi


(Bir gün dünyadışı canlılar dünyamıza inerlerse , kuşkusuz karıncalarla konuşmaya başlayacaklardır çünkü onlar dünyanın gerçek sahipleridirler. *ZİKTİR DELİ*)

Karıncalar yeryüzündeki ilk koloni ve kast sistemini kuran akıllı varlıklardır. Yerin altında mantar yetiştirebilirler. Yaprak biti besleyip onun sütünü içerler. Yuvalarında nem sabit kalsın diye kullanılmayan delikler yapar yağmur gelmeden yuvalarını kaparlar. *karınca fanıyım* ve kraliçe karıncadan başka diğer herkes dişidir, dişiler larvayken ne kadar beslenirse o kadar büyük olurlar. mesela işçi karıncalar az beslenir ve küçüktürler, askerler daha çok beslenir ve iridir ama kraliçeler kraliçenin kendi sıvısıyla mı ne besleniyodu daha farklı gelişim gösteriyodu. Neyse bu arada kraliçe bi kere çifleşip 15-20 sene o çifleşmenin etkisiyle doğum yapar. Ve ilk doğum sırasında hem kanatlarını yer hemde üç yumurta yaptıysa birini yer falan öyle yani anne olmak zor.

Bu yazıya bakılınca çok da farklı değiliz karıncalardan. Onlarda bizim gibi anlaşıp soyal bi hayat yaşıyolar, kendi kolonileri arasında savaş falan yapıyolar. Hatta kazanan koloni kaybeden koloninin yumurtalarını alıp köle yapıyolar falan filan işte karıncalar tarımla ve hayvancılıkla ilgilenen ilk canlılar diye biliyoruz.. (tabi dinazorlar çobanlık yapmamışsa :dd)

Bide radyasyona karşı dirençleri olması düşünülünce muhtemelen bizden sonra da dünyaya hükmederler. Peki dünyanın sahibi biz miyiz yoksa biz sadece işgalci miyiz? Yada uzaylılar dünyaya gelirse ilk bizimle mi iletişim kurmaya çalışır yoksa karıncalarla mı? Veyyyyya uzaylılar dünyaya gelirlerse bize yapacakları muamele bizim dünyadaki karıncalar onlarınsa insanlar olmasına mı sebep olurRr? *mindfuck*

Sıkıntı yok çünkü uzaylilargercek DEĞİL

8- Evren genişleyebilen bir şeyse en ucunda ne var? Duvar? Çin setti? Yıldız Tilbe?


Konuyla alakalı bi poto bulamadım bende bişi yapmaya çalıştım umduğum olmadı ama yıldız tilbeyi evreni emerken hayal edin işte ya 

Şimdi konu şu bigbang oldu patladık falan oh güzel ama başlangıç varsa sonda olmalı eğer evenin genişleyen en ucuna ulaşma fırsatımız olursa nolur. Karşımıza ne çıkar nasıl bi olay olur çünkü bigbang bişiler yarattıysa orası yaratılış aleminin dışı olarak kalıyo. Düşündükçe beyniniz karıncalanabilür ondan düşünmeyin sonraki maddeye geçelim

9- Sineklerin lambaya tapmaları

Ya sadece sinekler değil aq her türlü pis iğrenç horozbu çocu (kraliçe karınca hariç long live the queen) kanatlı yaratıklar lambaya kafa çarpmaktan ne zevk alıyolar aq. Geçen çok afedersiniz osuruk böceği uçuyodu aq YA ZİKTİR GİT KANATLARINA KEŞKİRDİĞİM GİT ORMANDA DAĞDA TAŞTA OSUR AQ NAPIYON LAMBAYLA

Küçük 1 araştırma yaptım vee aslında geceleri yollarını ayla bulan bu böceklerin gece olduğunda koskoca ayın bizim evin içine girdiğini düşünüyorlarmış. Tabi el kadar böcek. Beyin falan da yok. Üzerine gitmiyorum

Neyse işte bu ayı sağına alıp ilerliyo azcık bakıyo ay normalde demin sağındayken şimdi arkasında. Hemen önüne kavis veriyo yeniden sağına geçip ilerliyo ama bakıyo ay yine arkaya geçiyo. sonra işte biz bunu dönme hareketi olarak görüyoz.

Ama en çok koyan ne biliyon mu? Eskiden kelebekler -osmanlıcada pervane diye geçer- mum ateşini ay sanıp etrafında dönüyomuş  aynı florasan lambaya yaptıkları gibi aq ama bu sefer etrafında yanarak ölüyomuş ve bizim gerizekalı edebi blog özentisi bi iki şairimiz bunu pervane ateşe aşık oldu diye şiire vurmuş.

AQ HAYVAN ÖLÜYO SÖNDÜR MUMU YAT NAPIYON GECE GECE ATOM MU PARÇALIYON ZIBAR İŞTE

10- Lana Del Rey'in esra erola benzemesi

Lanayı küçük yazdığımı farkettim Allahım affet hemen düzelttim. Neyse bu neden bu kadar benziyo Esra Erola ya.. Gerçi Lana Del Rey bana da benziyo aq. Demek inanmıyosun.

 Bak kanıtlarım mal olursun

İyi bekle poto koycam


HE HALA BENZEMEDİĞİMİZİ DÜŞÜNÜYO MUSUNUZ






 DÜŞÜNÜYOSANIZ BİDA BAKIN AQ BENCE BAYA BENZİYOZ


Ayrıca şuan başlıkta Lanayı küçük yazıp değişmiştim ya onun gibi Esra Erolu da küçük yazdığımı farkettim ama değişmicem çünkü ben daha çok benziyorum aq sie şurdan Esra


YENİ YAZILARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE

HARİKA TAYFA HARİKA GÜNLER DİLER

 Sİ YU LEYTIR BİTÇIZ




Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

8 yorum:

  1. (Uzaylılar hakkında yazı yazsanıza) En azında aydınlandım knk cidden çok saol.

    YanıtlaSil
  2. OHA KANKA HANGİSİ LANA DEL REY SAĞDAKİ Mİ SOLDAKİ Mİ?://
    Ben anlayamadımda....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bence hepsi lana baya benziyo

      Sil
    2. Knk bimin iki kapısınin olmasının sebebi yazin bime girerken dışarıdaki sıcak içeriye girmesin o arada kaynasın diye bilmiyorsanız aydınların cahiller jfksksa

      Sil
    3. BEN BİLE KARIŞTIRIYOM BAZEN BEN Mİ LANAYIM, LANA MI LANA

      Sil
  3. ne demek uzaylılar gerçek değil!!11!!!1!!

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır