Agalara Geldik

Takip Edin

Küfrü En Çok Hakeden 10 Şey



By  Unknown     15:52:00    Etiketler: 
Cicişler sLm,

Az önce yaşadığım bir iki olaydan sonra böyle bir yazı yazmaya niyetlendim. Hani böyle bazen bazı şeyler vardır; her zaman başına gelir, hep sinir krizi geçirmene sebep olur ama elinden küfür etmekten başka bişey gelmez. İşte bugün bunlarla ilgili TOP 10 listesi hazırladık. Hazırsanız başlayalım cicişler..



TOP 10: YOUTUBE'DA ÇIKAN 10 SANİYELİK  REKLAM


8..9...10... oh kapan artık kapan aq yeter 




TOP 9: OTOBÜSTE MESAJLARI OKUMAYA ÇALIŞAN TEYZE


Ya oram buram ağrıyo deyip yer alıyonuz ama evlilik programlarında halay çekiyonuz aq. Bide yer aldığı yetmezmiş gibi mesajlarımı okuyon TEYZE SELAMIN VAR MI SÖYLİYİM ÇOCUĞA AQ İSTERSEN AYARLIYIM VALLA BAK







TOP 8: REKLAMI KAPAT DEYİNCE YENİ SEKMEDE AÇILAN REKLAM



Yeter bıktım şundan, gözüme gözüme sokuyo reklamı ALMICAM YA PARAM YOK


TOP 7: SADECE LİKE YAPIP REBLOGLAMAYAN İNSAN

Kardeş postu beğenip paylaşmamak ne demek postun güzelmiş rebloglamıcam ama içten içe takdir ediyorum mu demek istiyorsun nedir yani?




TOP 6: TUVALETTEYKEN KAPININ ÇALINMASI



Sıçarken rahat bırak bari, ooofff he ne var ne istiyon??


TOP 5: MİSAFİR ÇOCUĞUNUN BİLGİSAYAR GÖRMEMİŞİ OLMASI



Git abinden iste, git bak abin orda, git abin seni çağırıyo bak bişey söylicekmiş gibi şeylerle kandırıyonuz çoçukları, YAPMAYIN YAZIQTIR GÜNAHTIR AQ YAPMAYIN

Burdan seslenmek istiyorum annesine "Ben nerden abisi oluyom aq anam mısın babam mı sie"

Ve çocuğa "Kanma böyle şeylere"


TOP 4: ŞARKI LİSTENİ BEĞENMEYEN KANKA BOZUNTUSU





Nasıl kankasın be verdiğim emeklere yazıklar olsun, sana sütümü helal etmiyorum



TOP 3: TEK TARAFI BOZULAN KULAKLIK



Kulaklığımın teki bozulunca acaba sağır mı oldum diye korkuyom aq sonra farkediyorum ki bozulmuş, gidip bi kenara koyuyorum. Ne kullanasım geliyo ne de atmaya gönlüm el veriyo, bekliyor bi yerde. Öyle mahzun, öyle hüzünlü..




TOP 2: SIÇMADAN ÖNCE GÜR Bİ ŞEKİLDE OSSURAN AİLE FERDİ



AĞĞĞBİ O SES OSSURUĞUN MUYDU YOKSA TUVALET Mİ BAĞIRMAYA BAŞLADI??






TOP 1: AHMET




İğrenç espirileri, dang diye konuya bir anda girişleri ve ne anlama geldiğini çözemediğimiz mesajlarıyla TOP 10 Listemizin başında Ahmet var. (Geçenlerde hebele hebele hebele diye mesaj atmış. Buna pek şaşırmadım ama Ayşe sana da meraba yazınca baya şaşırdım ARAMIZDAN BİRİ AHMETİ İLK KEZ ANLADI AMQQ)

Her zaman demişimdir, şu hayatta anlayamadığım iki şey var: 1- Ahmet, 2- Trigonometrik fonksiyonların türevi...



Öncelikle bir şey söylemek istiyorum. Buradan okuyabileceğiniz bir önceki yazıda nasıl tanıştığımızdan bahseden Elifoğulları Beyliğinin Buca Defterdarı Elif Hanım hakkımızda epey hadsiz ve taşkınlıkta bulunmuş. Burdan ona söylemek istediğim 1 çift sözüm var: "Adisin Kızım Sen ;DDD"

Şimdi gönül rahatlığıyla konuma dönüyorum. Bi yazının daha sonuna geldik. Harika Tayfa harika günler diler...

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. hebele hebele hebele.Okurken kişnedim lan fcvgybhunjımkjhn.Ben küfretmem (burda küfretmem gerekiyo ama etmiyom kbnjfkn) Benim bloga boydan boya like atan bir insan tanesi vardı ben de gidip ona anondan 'olm manyak mısın ne beğenip beğenip rblemeden çıkıyon 'yazmıştım tumblr kullanıcılarının en haklı isyanı bence.(O da rb sınırı yımık ıstımıyırım gıcı ızın -rb sınırı yemek istemiyorum gece uzun- yazmış piiis

    YanıtlaSil
  2. LANET OSSUN nckdkdjdjddnfjhkcdddssdhj

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır